Om skribenten ///

Konsulent
Katja Pryds Beck
(+45) 40 98 44 55
Katja arbejder med kommunikation og faglig formidling og evner både at agere strategisk og operationelt, når kursen skal lægges, visioner forfattes, indsatser eksekveres og synlighed opnås.
Læs mere

BEMÆRK! VI MODTAGER IKKE LÆNGERE ANSØGNINGER TIL STILLINGEN

Som vores piccoline/piccolo kommer du til at spille en stor rolle i forhold til at sikre, at kontoret ”kører” i dagligdagen. Det er vigtigt, at du:

  • har et godt overblik og ikke er bange for at ”tage fat”
  • har flair for og lyst til at lave daglig frokost til os
  • stor ordenssans og kan lide at koordinere og organisere
  • er serviceminded og imødekommende
  • er omhyggelig og grundig
  • kan arbejde selvstændigt og selv se, hvornår og hvordan opgaverne skal løses

Da vi sidder i et åbent kontor, er det vigtigt, at du trives med og i et dynamisk miljø, hvor vi både griner og sparrer med hinanden over bordene, men hvor der også er brug for ro til fordybning.

Din alder og baggrund kan være vidt forskellig – måske har du afsluttet en ungdomsuddannelse og tager et sabbatår inden du skal videre med studierne, måske har du allerede været på arbejdsmarkedet i kortere eller længere tid. Under alle omstændigheder ser vi gerne, at du kan være hos os i minimum et år.

Det skal du lave:

  • Frokost – du skal hver dag købe ind til, lave, anrette og afrydde frokost til ca. 10 personer. Fx pålæg, brød og salater
  • Møde- og kontorforplejning
  • Indkøb og bestilling af varer og kontorforsyningsartikler
  • Generel oprydning og organisering på kontor og i køkken
  • Koordinering med rengøring og vicevært
  • Modtagelse af gæster, mødebookning og kalenderplanlægning
  • Forsendelser via post eller bud
  • Rejsebestillinger
  • Løbende forefaldende opgaver

Derudover vil du også skulle hjælpe med den praktiske afvikling af de arrangementer og møder, vi holder. Fx i forhold til at klargøre materiale til deltagerne og efterfølgende renskrive noter.

Du skal som minimum kunne bruge Word, Excel og PowerPoint. Du skal kunne tale, forstå og læse dansk.

Det praktiske:

Arbejdstiden er mandag til fredag kl. 9-13, men du skal være fleksibel i forhold til at kunne arbejde hele dage i forbindelse med afholdelse af arrangementer. 

Arbejdsstedet er Rønnegade 1, 2100 København Ø.

Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at ringe eller skrive til Katja Beck på tlf. 40 98 44 55 eller kpb@smithinnovation.dk

Send os gerne en kort ansøgning hurtigst muligt på kpb@smithinnovation.dk – vi holder løbende samtaler og vil gerne have stillingen besat hurtigst muligt.